به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه می توانید بهبود عملکرد کلیه شما
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه می توانید بهبود عملکرد کلیه شما

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه می توانید بهبود FunctionIt کلیه خود را شناخته شده است که پس از آن که مردم بیماری های کلیوی، خود عملکرد کلیه می رود به پایین به تدریج، به طوری که بیماران کلیوی در مورد عملکرد کلیه خود را بسیار نگران هستند. امروز، من به شما برخی اطلاعات در مورد چگونه به بهبود عملکرد کلیه به اشتراک بگذارید، امیدوارم که آن را می تواند به شما در برخی از درجه کمک کند.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه؟

1. نگه داشتن رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا

محدود کردن مصرف پروتئین ممکن است به طور موثر جلوگیری و یا کاهش سرعت روند نارسایی کلیوی. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به خوردن یک مقدار مشخصی از پروتئین بالا تغذیه ای، مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره. محدود کردن مصرف خود را از پروتئین های گیاهی.

2. اضافه کردن کالری به اندازه کافی

حرارت به اندازه کافی می تواند تجزیه پروتئین بدن را کاهش دهد، به طور کلی، حداقل 35 کیلوکالری در کیلوگرم از وزن بدن، به طور عمده قند و چربی، ممکن است برخی حاوی نشاسته سیب زمینی و سیب زمینی شیرین، و دیگر غذاهای پر کالری وجود دارد.

3. خیس از حد لازم نمک، فسفات سدیم، پتاسیم و

اگر بیمار علائم ادم و فشار خون بالا است، ما نیاز به محدود کردن مصرف نمک، موارد شدید می تواند رژیم غذایی بدون نمک. اگر بیماران مبتلا به هیپرکالمی، است که به محدود کردن مصرف پتاسیم، مراقب باشید به خوردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، تره فرنگی، نارنگی، قارچ جنگلی، و غیره. کاهش عملکرد کلیه، فسفر برای رشد، عملکرد کلیوی بیشتر کاهش خواهد یافت، به طوری که محدود کردن مصرف به کمک فسفر به بهبود عملکرد کلیه.

4. اضافه کردن ویتامین. ویتامین B، ویتامین C، ویتامین D، افزایش مقاومت در برابر

رک و پوست کنده به رژیم غذایی است به اندازه کافی برای بهبود عملکرد کلیه، به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نیاز به دنبال فرم کمک درمان موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay اثر درمانی قابل توجه در درمان بیماری کلیه، می تواند از بیمار در داخل بهبود می یابند، گسترش عروق خونی، شرایط ایسکمی و هیپوکسی را بهبود می بخشد، بازگرداندن سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی ممکن است عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود بخشد.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: